Als consument heeft u het recht van twee jaar garantie op een nieuw product, mits voldaan wordt aan de algemene voorwaarden. Op de garantietermijn geldt onverminderd de wettelijke regeling betreffende garantie en conformiteit. Mocht een product binnen de garantietermijn defect gaan, dan kunt u altijd rekenen op herstel of vervanging. Voor zakelijke aankopen geldt echter de fabrieksgarantie. Heeft uw product een storing of defect? Meld het ons via het
supportformulier en een supportmedewerker neemt contact met u op. Indien de storing niet op afstand verholpen kan worden, wordt u verzocht het product naar ons te verzenden. U ontvangt dan alle benodigde informatie van de supportmedewerker.
Belangrijk om te weten:
Wij verlenen geen service op locatie. Garantieclaims worden uitsluitend door ons uitgevoerd. Het is niet mogelijk om uw product op onze kosten elders te laten repareren, de gemaakte kosten worden dan dus niet vergoed. Het uitvoeren van de garantieclaim kan ± 3 weken in beslag nemen. Bijvoorbeeld indien de opgegeven storing onduidelijk is, moeilijk vastgesteld kan worden óf als wij afhankelijk zijn van de fabrikant. De meeste reparaties zijn in ± 1 week verholpen. U ontvangt ondertussen geen leenproduct. Tijdens bedrijfssluitingen, bijvoorbeeld wegens vakanties of feestdagen, voeren wij geen garantieclaims of andere werkzaamheden uit. U kunt ons op die momenten niet bereiken en wij kunnen geen zendingen aannemen. Wij accepteren het product enkel in zijn geheel retour (geen losse onderdelen). Het is dus niet mogelijk om alleen een (onder)deel van het door ons geleverde product aan te leveren. Om uw garantieclaim uit te voeren kan het nodig zijn dat wij uw data en instellingen en verwijderen. Wij maken gaan backups van uw data of andere instellingen. Maak tijdens het gebruik regelmatig zelf backups en maak een extra backup voordat u een garantieclaim door ons laat uitvoeren. Controleer ook regelmatig of deze backups volledig en betrouwbaar zijn.
Kunt u het product tijdens een garantieclaim niet zo lang missen of bent u het om een andere reden niet eens met bovenstaande werkwijze? Bedenk dan vóór aankoop of het wel verstandig is om (bij ons) online te bestellen. Overweeg eventueel om het product elders aan te schaffen.
De kosten voor het verzenden zijn, tenzij anders overeengekomen, voor uw rekening. Transportbedrijven houden altijd de verzender verantwoordelijk voor het goed verpakken. De risico's van het verzenden zijn daarom altijd voor u omdat u de verzender bent. Verpak het product daarom extra goed en verzeker de zending.
Het is in geen geval mogelijk om uw product persoonlijk bij ons in te leveren of op te halen. Na het uitvoeren van de werkzaamheden zullen wij het product, goed verpakt en verzekerd, op onze kosten weer naar u verzenden. Wij adviseren u dringend om alle verpakkingen zoals de verzenddoos, productdoos, opvulmaterialen en indien aanwezig de foam opvulling uit uw computer te bewaren en opnieuw te gebruiken. Alleen met deze of soortgelijke materialen kunt u de computer schadevrij verzenden. Wij kunnen deze materialen niet opnieuw naleveren. Kunt u deze materialen niet bewaren, bedenk dan vooraf of het wel verstandig is om (bij ons) online te bestellen.